Sunday, July 1, 2012

A trip to Aquaria KLCC


Salam to me and all
Penyakit malas saya tak hilang-hilang. Tapi saya kena buat sesuatu...saya perlu mendokumentasikan semua events kami dan Dzariff supaya saya boleh flash back semuanya di masa akan datang. Kami bawa Dzariff ke Aquaria, KLCC bila kami mula sedar dia memahami tentang ikan dan hidupan laut. Lagipun Dzariff kan memang gila air. It was a fun and nice trip. No shouting, no tantrums...dia pun enjoy je...Mula-mula masuk pun mulut dah bebel small fish, big fish...echolalia apa yang saya sebut.

Tengok piranha sambil tunggu papa beli tiket.
Butterflies...dzariff pronounces as fly..amik yang ujung je.
Albino snake....dia suka sangat!
Small fish....

Big fish....gulp!! masa ni dia dah terkejut pegang tangan mama papa kuat-kuat.
Our small family....masih tak mo tengok kamera

Lunch with cousins

1 comment: