Saturday, February 19, 2011

Membebel aje kejanya!

Saya tak suka kena kerja hari Sabtu...sebab banyak kerja rumah yang wajib kena settlekan hari Ahad..menciii...tahu tak penat bila dalam sehari semua kena siap? Minggu depan , hari Sabtu ada Koko pulak. Saya teringin nak pergi PSG yang diadakan di Klinik Kempas...dah hancur berkecai harapanku dengan adanya koko ni. Bulan Februari ni, setiap Sabtu mesti ke sekolah. Mana dasar Sabtu pertama dan ketiga mesti cuti tu? Kalau bukan sekolah yang arahkan, PPD/JPN yang arahkan hadir ke sekolah untuk KOKO atau meeting.  NUTP, tulunglah kami!!! kami kena dera ni!!

Pagi tadi ke Simpang Renggam lagi. kali ni 2 kawan Dzariff di CVC pun ikut serta dan keluarga Mr Tee, PK KO sekolah Enche Suami. Ahli-ahli tetap yang lain, Kak Syida, Kak Ros, Kak Zara pun ada sama. Lepas tu, kami pegi breakfast, balik JB, singgah potong rambut anak bujang dan bapaknya sekali, balik rumah, vacuum, mop, kemas dan sidai karpet, masak lunch yang sempoii..dan sekarang mata saya ngantuk.. huahuahua!

2 comments:

  1. hehe...akak pun sama tak suka sekolah hari sabtu...begitu dpn pun ada koko gak...rasa macm tak cukup rehat

    ReplyDelete
  2. Ye la kak...keja rumah and sekolah yang tak habis-habis!!! Hari ni kerahan tenaga kat rumah ni, hubby di'paksa" olehku kena vacuum dengan sidai karpet. Plus uruskan dzariff sementara saya duk kelam kabut buat keje rumah

    ReplyDelete