Tuesday, May 31, 2011

Cuti Sekolah Part 1

Lama tak bukak blog. Hambatan kerja menyelesaikan markah peperiksaan pertengahan tahun pelajar, kerja rumah dan mengsettlekan Dzariff dan Enche Suami...semualah sekali sehingga saya selalu malas nak bukak blog. Bulan Mei, banyak peristiwa....Mother's Day, Teacher's Day and our 6th anniversary. Sambutan sederhana sahaja, ada sesi makan-makan di luar. Kemudian cuti sekolah bermula...yeahh!!!

Dzariff menyertai summer camp di CVC selama 3 hari bermula semalam. Semalam ada sesi baking cookies dan jalan-jalan ke GIANT pegi main games. Hari ini, pegi ke zoo, batik painting dan makan McDonalds. Esok ada swimming and movie kat cinema. Diorang tgk Kungu Panda 2. Apa yang saya dan suami buat sementara Dzariff ke summer camp? Semalam, kami pergi kedai aksesori kereta, tinted cermin depan dan pasang CD player baru. Hari ini pergi CS dan saya berjaya mengswipe credit card untuk sepasang kaca mata (saya tak ada kaca mata semenjak usia Dzariff 8 bulan...patah dikerjakan) dan potong and treatment rambut di Thomas and Guys. Kalau tunggu balik KB baru potong rambut, rasanya harganya murah separuh dari yang kena bayar tadi..tapi syok gak sekali sekala memotong rambut dengan aman damai dan tak kalut nak balik. Esok...taktau lagi plan apa.

Lusa, balik KB...yahooooo!!! Yang tu paling best.....lusa, cepatlah datang ye!

1 comment:

  1. Syoknya..byk akt Dzariff. Hasif sekluarga pun baru je pas tgk KFP2. memang best..

    Skali-skala dpt berdua2an ngan hubby syok juga kan.. :)

    Saya pun balik KB esok.. Jumpa di sana..haha.. mcm le KB tu kecik je. Dah la tak pernah bersua muka lagi.. :D

    ReplyDelete