Monday, December 20, 2010

Saya pun nak jugakkk...

Semua orang dah ada blog, saya pun nak jugak...hihihihi. Inilah blog saya, bercerita-ceriti tentang hidup saya di samping Enche Suami, yang dipanggil Papa dan teddy bear saya yang sangat comel dan istimewa, Ahmad Dzariff Imran. Saya bukanlah pandai menulis itu ini, begitu begini, tak pernah pula menjadi sang pencerita apa lagi sang penglipur lara setakat tukang bebel dalam kelas (erk...saya seorang guru Add Maths di SIGS, JB), jadi dah tentulah saya suka membebel bila markah students saya aiyaaakkkk...(ada orang kena round padang lagi!!). Saya sangat suka bercakap, mungkin sebab itu lah saya jadi guru dan bukannya doktor (saya sangat tak suka dengan darah..pinggggsaaannn) dan saya sangat suka shopping walaupun fulus saya bukannya banyak. Jadi pandai-pandailah ye...

No comments:

Post a Comment